Campus Matte 8-10
Den nye måten å undervise matematikk.
Campus Matte er utviklet til Kunnskapsløftet 2020 med vekt på dybdelæring og tilpasset opplæring. Vi gjør det enkelt å gi alle elevene et løft i matematikk.
Prøv gratis i 30 dager!![](/images/home/covers/CM-8-10@2x.png)
Omvendt undervisning
Bygget på lang erfaring med å gjøre rett ting på rett sted. Omvendt undervisning frigjør verdifull tid i klasserommet.
Gode læringsdata
Gode læringsdata gir lærer full oversikt og elever tilpasset innhold til sitt nivå. Vi gjør det enkelt å gi alle elevene et løft i matematikk.
Komplett læreverk
Campus Matte er et komplett læreverk som inneholder både teori, oppgaver, prøver og aktiviteter til klasserommet.
Snu om på undervisningen
Omvendt undervisning handler om å gjøre rett ting på rett sted. Elevene gjennomgår teorien på video hjemme. Slik kan de styre tempoet selv og stille bedre forberedt til timen. Tiden i klasserommet er frigjort til diskusjon og oppgaveløsning med støtte fra læreren. Omvendt undervisning gir med andre ord mer tid til å gå i dybden i faget.
Tilpasset opplæring
Vi lever i et samfunn som digitaliseres. Campus Matte utnytter mulighetene teknologien gir skolen ved å bruke gode læringsdata for å tilpasse opplæringen til den enkelte og gi full oversikt. Læreren frigjør tid og får mulighet til å se hvordan hver enkelt ligger an før timen. Eleven på sin side bruker læringsdata for å bli bevisst på egen progresjon, mens adaptive oppgaver gjør at læremidlet tilpasser seg eleven.
![](/images/campus_matte/laeringsdata-ipad.jpg)
Nyskapende læreverk
Campus Matte er et komplett læreverk utviklet til Kunnskapsløftet 2020. Læreverket inneholder teori, nivådifferensierte oppgaver, prøver og aktiviteter til klasserommet. Refleksjon over egen læringsprosess er et sentralt punkt i Kunnskapsløftet 2020. Derfor er egenvurdering inkludert i hver leksjon, slik at eleven får et bevisst forhold til egen læring.
“Med Campus Matte bruker vi ikke bare tiden på mange repeterende oppgaver, vi finner løsninger ved å diskutere, prøve og feile, og til slutt lykkes. Jeg har mye bedre tid til hver elev etter vi startet med omvendt undervisning.”